Management consultant ziekenhuizen – junior / medior

Mijn carrière

Management consultant ziekenhuizen – junior/medior

(0-5 jaar ervaring), 32 – 40 uur per week

Functie omschrijving

Als management consultant binnen KALCIO Healthcare ben je verantwoordelijk voor de invulling van klantopdrachten. Het invullen van een interim leidinggevende opdracht of het voeren van een organisatieproject behoren tot de primaire onderdelen van de functie. Je richt je binnen je functie op teamontwikkeling, een kosteneffectieve organisatie en versterkt het kwaliteitsniveau van het ziekenhuis waar je je werkzaamheden voert.

Op dit moment is er ruimte voor iemand die deze uitdaging kan omzetten in duurzaam resultaat.

Toelichting

Binnen deze functie werk je vanuit het KALCIO Healthcare team voor Nederlandse ziekenhuizen en zorg organisaties. Samen verzorgen wij een sterke ondersteuning van onze klanten.

Als management consultant binnen KALCIO healthcare is het van belang in continue contact te staan met je klanten en relaties. En hen telkens weer te bedienen met klinkende resultaten.

Functie eisen

  • Afgeronde WO opleiding of HBO afgerond met ervaring
  • Gezondheidswetenschappen / Biomedische wetenschappen gericht op organisatie, of vergelijkbaar
  • Gestructureerde leidinggevende
  • Tactisch, analytisch en zelfredzaam
  • Resultaatgericht
  • Oog voor belangen van anderen
  • Sterk uitvoerend en geen taak laten liggen
  • Goed kunnen luisteren
  • Flexibel
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal

Gevraagd wordt

  • Sterke ambitie gericht op management en organisatie in het ziekenhuis
  • Kennis en ervaring met Lean six Sigma is een pre
  • Kennis van kwaliteitskader ziekenhuis
  • Affiniteit met zorg ict en procesontwikkeling is een pre

Geboden wordt

  • Veel ruimte voor ontwikkeling
  • Marktconforme arbeidsvoorwaarden
  • Bedrijfsauto
  • Dynamische werkomgeving

Geïnteresseerd?

Ben je de kandidaat die we zoeken? Stuur je sollicitatiebrief + cv voor 30 juni 2017 naar info@kalcio.nl onder vermelding van bovengenoemde referentie.